Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, October 13, 2011

Setiap yang terjadi mesti ada hikmah nya

Rakan baek aku. Bekas rakan sebilik aku. Teman tawa nangis aku. Moga kamu cepat sembuh  :'( Sebak aku semalam tengok kau mengerang kesakitan. Tapi, aku tahan jugak tak menitis keluar. Kalau tak, tak ke haru wad tuh nanti ;)





***


Juga kepada my dear friend, Miss A... pasal your wedding yang had been canceled off last minute, I am truly sorry hearing that. And I'm glad you did look at it as in a good perspective. You did realize now who your future-husband-tak-jadi really are. He does not deserve you for what he did to you. Just move on.  Banyak lagi kumbang yang mungkin tidak serupa but you know what? BETTER :)


P/S : Sayangs, Kalau dah tersurat, terima dengan redha yer? Moga ada hikmah :)

No comments:

Shareaholic!