Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 17, 2010

KOWRG NAK MEMBUHSANKAN DIRI X?

Entry nieyh betol2 kejadian weyh! bukan tipu2 punyer.. hehe.. Actually aku xtaw ape nak bebel pagi nieyh.. tetibe cam xder idea plak..kelmarin tyme aku tinggal charger lappy, kemain mencurah2 agy idea aku...smpay xcukup baldi nak tadah,, hadoiyai! then, kat cni aku nak membuhsankan otak kowrg ckt ngn bende yang aku sgt3 suke layan skang.. kire cam xley miss r... aku akan bwat mcm2 cara abes2an nak dapatkan jugak...xkesah r org suke ker x... heheh...

Gaya cakap mcm serious matter jer kan?? hehe~ It is serious owhkay..Baiklah,aku xmaw panjang2 mukadimah agy, meh aku bgtaw ape y aku nak bgtaw sebenarnye dr td. hehe...aku sajer jer nak share ngn kowrg pasal Reality Show yang makin hebat skang, "SHOWDOWN 2010".. Familiar x? hee~ Aku jenis suke tgok2 org dance nieyh, nak try xmampu r kan.. sedar bakat sedia ada.. haha! xmaw eden nak ngadap gelak2an org..haha!

Favourite Crew = GILLER BATTLE CREW!.. At first, aku layan Floor Fever, tp cam aku da spot 1 mamat stylo cool mengecool nieyh, sayang r dier pendek, kalu x.. kompom da tangkap cintun..(kalu nak usha gambar kat bwh nieyh, dier c baju merah) hee~ Nick mamat tuh Khenobu.. arap2 aku x typo.hee.. Kalu tgok dier perform, rasa cm xmaw pandang org len. Plus, dier ada sorg abg, Juicy.. ermmm boley tahan r.. tp dier cam hot sgt.. xsuke2..org2 hot nieyh i xminat..haha!



P/S: misti da buhsan kan?haha! MISI TERCAPAI! cuz aku puwn da buhsan nieyh.... maw try cool2 widget utk blog.. widget baru aku seblah kiri kowrg tuh.. ala2 burung pipit tersipu2 malu tuh .. Chumeyh kan?heh~ da

No comments:

Shareaholic!