Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 2, 2010

superholics!

superholics?aper tuh?haha! tuh term aku sindri y nak menyatakan sumer bende nak layan... sumer bnde nk obses.. bukan obes ok?sensitif tuh..sensitif..hehe.. pnh dgr term :

shopaholics?
heh.. ni r term penyakit berbahaya tahap dewa punye utk para2 perempuan di luar sane..
baju yang ada xcukup.. kasut berhabuk xpandang dah.. accessories nak padan jer ngn handbags.. 1 kaler kuning, semua nak kaler kuning.... xboley miss 1 puwn.. hu... bahaya2...

Kiter nak citer nieyh misti ada pengalaman ckt kan?xkan men karang sesuke ati jer kan? heh.. berdasarkan pengalaman tyme2 aku baru2 nak up dolu2.. heheh~ awal2,mmg xpndg bnde2 mmbazir nieyh.. selekeh jer memanjang.. heh.. biler member da strt ajak melaram.. pantang nampak bende len ckt, trus smbar.. giler arh! mcm bapak keje cop duit.. eysh2! bahaya2.. perhatian! jgn tiru aksi ini di rumah..

pastuh biler da sengkek.. br r hengat dunia..heh.. tp kan.. sbnrnye xelok blanje2 sakan nieyh... nak shopping boley.. xsalah.. tp berpada2.. kalu rasa2 cam baju tuh cam dah bli, xpaya kaut agy... biar koleksi kiter ckt tp rare.. haha.. i love this word!! --> R.A.R.E.. huhu..

Skang pas aku usha2 baju2 lama aku, aku collect2 balek.. smpay xcukup almari upenyer hasil pengshopaholicsan aku nieyh.. smpay kna isi dlm extra baggage.. wink! luckily, size badan trn nek trn nek area size S ngn M jer.. kalu up ker L.. mmg dipersilakan ke tong sampah lah my babies~ hehe

Kay, selamat BERJUANG ! Chow~


No comments:

Shareaholic!