Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, July 2, 2010

67 HARI SUDAH TAMAT

Oh tidak.! aku tidak akan membebel pasal internship experience lagi. Cukup-cukuplah berleter benda yang same.. Rimas suder.. haha! Aku mulakan hari Hari ke-67 dengan sangat-sangat-sangat tenang dan bersemangat. Al-maklumlah.. Sinopsis Kegeraman+Ketensionan+Kemoan+Ketidakstabilan emosi telah aku garap pada entry lepas. Baru jer lepas. Kalau nak usha? boley, nak komen? boley, nak maki puwn boley. tadak hal lah.. 

Tyme dah hujung-hujung ni barulah nak buat kerja last minute.. Apekah itu??? Yaaa!!! Tepat Sekali!! LOG BOOK.. haha~ Dulu masa lecturer nak visit, kelam kabut aku seapkan..giler hape?? buatnye lecturer nak usha, xke naya aku nieyh?? erkk??? copy and paste tak mainlah... Semua carutan guna buah fikiran aku yang bergeliga ni.. heh.. 

Lepas tu, aku terus buat dunno boo layan jer lah dengan log book tuh.. tak pasal, pejam celik pejam celik, da nak blah dah rini.. Bersengkang mata balek seapkan report selama 1bulan.. tak ke menempah maut kalu repot selama sebulan, kna jot down everyday punye task, nak buat dlm masa 1 hari?? haha! tapi, last minute itulah yang masyuk. Terasa sibuk sebentar.. Best! Hari Jumaat nieyh.. lunch hour menjadi sangat panjang. Aku maw gi OU. Join me?? =)




p.s --> kabel Sony lupe maw bawak, nb puwn xbley men gigibiru, plus webcam rosak, 
so xdapek maw tunjuk diagram logbook aku. nanti2 aku edit balek ya??? Chowz~

No comments:

Shareaholic!