Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, July 13, 2010

SAYA RASA............





08:50     
Saya rasa BERSEMANGAT menghadapi sem baru hari ini.
08:55 
Saya rasa GERAM bile orang tak reply mesej saya semalam
09:00 
Saya rasa  TERKEJUT dengan perubahan rakan-rakan selepas 2 bulan ++ Practical Training. Ada yang makin putih, gelap, bulat, tiang, chantek, handsome, bhuncit, matang, berkumis, berjanggut, plus makin tinggi? ermm?
09:10     
Saya rasa MENGANTOK menghadapi lecturer yang hanya duduk di kerusi berbicara mengenai Well Diagnosis. Takpe2!! Chaiyoks2!! baru 10minit cobaan.huhu~
09:30 
Saya rasa LEGA apabila encik pensyarah mengucapkan "Owhkay Class, dismiss. I'll see you on thursday". class 2hours skipped into 30minutes jer..huhu
11:00 
Saya rasa KENYANG setelah pekena nasi berlauk ayam goreng maha hebat-besar-sangat besar-gergasi sebagai santapan tengahari.
11:30 
Saya rasa MALAS nak membantu rakan-rakan memindahkan barang-barang yang memang makan space 1/2 avanza ke bilik. (jaat kan?hehe)
12:00
Saya rasa BOSAN bila handphone tiada alert "1 new message". haha! tapi, malas nak text orang. camner tuh?hoho~
12:30
Saya rasa KENYANG+NGANTOK selepas mengketedarah keropok lekor pure dari Terengganu lalu menghampiri katil Pink kesayangan+hugging DD lalu tidur~
18:25
Saya rasa LEMAW setelah dikejutkan tetibe dengan deringan telefon Sony E - What You Waiting For by Colby O'Donnis & Mizz Nina . Baru nak mara c pemanggil, nasib baek dier ada tujuan nak call, bukan saje2..hoho.. mengubat hati mngadap notebook dengan separuh mata terbuka.
19:45 
Saya still rasa LEMAW dan berhajat maw mandi tapi kaki xmaw gerak-gerak dari sini agy. macam mane nieyh? Tolong!Tolong! 

Dan... saya rasa sesiapa yang baca post nieyh rasa macam nak jer usap-usap kepala terajang  orang yang menulisnyer kan? Buat penat jer baca bende ntah pape ntah. haha! Dulik haper.. yang penting, Gua Puas Hati! hehe

Saya still rasa .........
errmmmm...............
still.......
ermmm.............
rasa..................
ermmm.............
stil rasa.............
errmm...........................
ntah???? peace!
x.o.x.o

No comments:

Shareaholic!