Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, July 19, 2010

durian

Ada yang tak tahan bau, Ada plak yang tak suke rupa parasnya yang mencucuk-cucuk, Ada pulak yang tak pernah nampak, Ada jugak yang tak pernah taw puwn kewujudan mende alah nieyh plus Ada yang tak taw puwn benda ni adalah sejenis buah. Pfftt... tetibe aku bersyukur~ Atleast aku takderlah tergolong dantara makhluk-makhluk yang rugi...

Sebut jer nama kompom banyak facial expression yang menarik kiter dapat lihat. senyum? senyum lebar sampai telinga? senyum menjengkelkan? muka nak termuntah? tutup idung? hehe~ kelaka... Tapi, benda-benda nieyh no big deal puwn... Hak masing-masinglah nak suka ataw tak sesuatu benda tu kan? Islam bukan agama paksaan. *aik!tetibe pulak.hee~*..

Meh aku letak info berisi sikit. Sekurang-kurangnya entry aku takderlah cam rubbish.. hoho~Yang aku tawlah kan, durian nieyh macam-macam boley modify. Bukan idung jer boley men ejas-ejas, durian puwn boley taw. heheh.. paling basic, kiter boley layan buah durian tuh cenggitu jer, ejas sikit, jadi tempoyak durian, jadi jem durian, donut durian macam kat Big Apple *kalau aku tak silaplah* dan dodol durian *dolu-dolu memang kat kampung aku, femes kuwt resepi dodol durian nenek aku*. Kalau ada yang kurang, sila tambah sindri. =)

baru lepas makan durian. tangan berbau tak hilang-hilang. erkkk!!!! (o.0)

No comments:

Shareaholic!