Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, July 12, 2010

INDAH KHABAR DARI RUPA

Fullhouse? Pernah dengar kan nama restoran nieyh? hurm.. mesti korang pikir aku nak cerita pasal keunikan, kechantekan, kechomelan, keganjilan, kecutean (bahasa melayu ralat), dan aper-aper yang baek-baek lagi lah....  Oh Tidak! Anda salah sama sekali. Aku sajer nak komplen sikitlah kat sini. bukan niat nak kondem ataw nak dropkan saham restoran nieyh. just wanna share my own point of view jer.(tak pasal kena saman kang..errkkk...mintak simpang..)

But first, aku bukan komen overall semua cawangan Fullhouse nieyh. Just the one located near Kampung Baru jer. hehe~ so, kalau tersalah sana-sini mohon ampun. hoho~ 

Memula datang, ok aku taw nama puwn da Rumah Penuh. Of course lah ramay orang kan? Tapi kan.. amat payahlah aku mencarik tempat parking yang free. aku sedar kewujudan joki itu, tapi aku juga sedar kadar kandungan purse aku. hoho~ tempat parking kureng. Gua kesal.

Dari luar, memang figura restoran ini menawan kalbu, fizikal dalamannya juger amat tidak mengecewakan. Tapi.. Yup! there's a BUT. the environment. OMG! bising giler. nak cakap puwn kena naik suara sikit. kfc puwn agy better kuwt kalau nak banding kesenyapannye. hu~ Tapi, aku tak taulah itu dah memang pesennye. hu. Suasana bising. Gua tambah kesal.

But, Credit to the well-cute-creative design of the restaurant. Snap lots of pics there! (^.^)

 kaler 'Fullhouse' tu berubah-ubah. plan nak capture kaler merah. alih-alih tak sempat. sudahnye, dapat kaler tak diketahui namanye ni pun boo layanlah.. heh~


ups! gambar kurang jelas. tapi....oklah ni.. (-.-")

No comments:

Shareaholic!