Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 18, 2010

EHEM! SALAH KER BERLESEN P?

Saya punch in kul 8.40 rini...Gerak dr umah kul 7.45.. Kupikirkan nak drive sempoiy2 r rini kan memandangkan arini ari Jumaat yang mulia lagi mulia dan dirahmati.. So lepak2 r drive... stim 70km/h jer.. heheh~ ekuwt lane kiri jer... slow n steady r kata org kan.. hohoho... alih2 ada plak camry perv sekor nieyh nak flirt2 plak ngn avanza aku.. huh! nak cium2 plak bontot.. adoiyai.. bikin mood jd panas... syot r.. kalu nak laju ... g r kiri..aku nak lari mana agy??? kang aku g kanan kang, laju plak.. minyak da sengih2 kat takuk E dah.. adoiyai... lagi aku wat bodo..lagi ko nak cucuk kan.. aku rs aku da ltak sign "I don't know You, Please Back OFF!" kat bwh sign P aku tuh.. Xpaham agy ker..letih r men cucuk2 nieyh...

Dgn ati yang sebu, mmg speed r pastuh.. xteringin aku nak ngadap muncung Camry tuh agy.. dgn kunun Pro nyer aku menyelinap ker Petrol Station... Seb bek sedar diri.. minyak E.. haha.. kalu ekuwt ati y mmbara maw aku kjar blek Minah Camry tuh.. heh....xper2...sabar yer.. sabar~

Then, daku puwn meneruskan perjalanan ke Damansara.. ada plak sekor Gen-2 nieyh,aku ke kiri, die ke kiri.. aku ke kanan, dier ke kanan.. woiy! nak potong, potong r.. mengekor jer pehal? Rimas weyh... lalu daku menggunakan kepintaran dan kuasa veto saiz keretaku mnloloskan diri ke lorong tol yang xsame ngn dier.. berjaya! hehe 

Kalau kowrg taw, kat LDP, afta Tol Damansara rm1.60 tuh, 8lane akn jd 3lane.. so, mmg kena pepanday crk ruang r... aku dgn hormatnye mmpamerkan signal nak masuk lane tgh, then dgn badaknye seekor kelisa tnpa mmberi sbarang amaran, beliau potong mati dpn kete aku beze 1kaki jer kuwt... *mcm aku ukur ngn pmbaris jer gaya konpiden bg measurement*.. trus aku msuk lane kanan trus...speed agy..hadoiy..mana maintenence xtinggi.. minyak laju jer kwar.. aku rs mmg aku dtakdirkan kat lane kanan r...hahaha! (gelak riak)

Urm...aku rasalah kan..aku rasalah.. sumer bende2 nieyh terjadi sbb sticker P tersenyum indah menggoda kat kete aku tuh kuwt... dats y lah dowrg sesukasuki pandang rndah kat aku kan?kan?syot lah.. xper2.. tngu r setaun agy.. haha! eceh! setaun kuwt..lama tuh..haha!


ELMO ku yang sentiasa menjadi makhluk malang mendengar kata2 kesat ku dgn sabar & setianya..


"Sabar itu Separuh daripada Iman"
.. hehe.. Chaoz!

No comments:

Shareaholic!