Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 21, 2011

30 topik untuk sebulan. Ade berani? Heh

Aku rasa dah banyak kali aku pandang lalu jer bende nieyh. Hati kata nak buat tapi macam MALAS. Okeh. Sekarang masa merajinkan diri (bajet azam baru lah ni. haha). Aja-aja!


Setahu aku benda ni tak boleh skipped. Kalau skipped, jadi macam tak aci ar kan? Heh. Dah nama challenge. Buat ar dengan adil dan saksama. Baru puas hati ye tak? :)


Oleh kerana aku malas nak copy, paste, edit and what so ever, aku printscreen sudah. Pantas, cepat dan jimat masa dan tenaga. heh.



Tomorrow will be the first day! Kalau ada sesiapa nak join jugak, jangan malu-malu segan-segan ayam layan mende alah nieyh. Good Luck!


Okeh. Have a Nice and Happy day today! :)

11 comments:

ammo said...

yeaaahh..mase utk stalk teeqa! wuuhuuu!

aku ajak ramai2 rakan2 lelaki utk follow ye.huhu

Nur Atiqah said...

ammo : haish? macam tuh pulak??? heh..

ammo said...

ye ar..bru a dpt mengenali teeqa dgn mendlm

luar keras dalam lembut rupa nya...kah3!

Nur Atiqah said...

sonok nampak bahan? heh

Unknown said...

mak aih cik eqa..siap buat tajuk utk entri seblum ni..JT memang takde beran. haha..

Aku Hangat, Nak Join Bloglist Jejaka Terhangat.

Nur Atiqah said...

Alorh.. kata hangat? hehe

Anonymous said...

Print screen je. Pemalas! :p

Nur Atiqah said...

Jimat masa :)

nadiarosle said...

menarik je!

Nur Atiqah said...

join jum ? ;)

saperakue said...

aku x berani nak buat sbb takut terskip..
nati aku godek2 baca ko punya je la..

Shareaholic!