Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, January 27, 2011

Erkkk!!! Aku racist




Ehem! Bukan nak buat tajuk kontroversi yer. Harap maaf. Tapi betol. Aku RACIST. Racist terhadap binatang. Bukan terhadap agama, bangsa atau negara. Oh! laungkan "Satu Malaysia"! Hihi :)


Aku tak suke sangat bela-bela binatang ni. Maybe sebab aku bukan dalam kategori perempuan comel penggemar binatang peliharaan. Hoho. 


Orang kata kalau nak berangan tak salah kan? :P Kalaulah boleh kan.. kalaulah kan.. Aku nak bela CUB (anak harimau).Tak logik dek akal tapi aku adore gila dengan binatang nieyh. Hu... handsome!




Oklah..Oklah.. kalau tak dapat anak harimau.. Takut die macam marabahaya sikit kan? Aku teringin jugak nak bela ............................. PANDA! Comel giler!!!!! Suke betol gaya dia yang lembab-lembab slow motion tuh. Memang cool habes ah.




Okeh! Get serious! Meh aku pikir logik sikit. Ha! kura-kura. Aku suke jadikan binatang blur gile ni jadi peliharaan. Sebab once dulu aku dah penah bela. Tapi mati pulak lepas aku berkasar-kasar tyme mandikan die. Ntah-ntah die tertelan sabun ker. Sorry lah nyer? Hihi.




Senang jer kriteria yang aku suka untuk binatang peliharaan. Dia tak laju. Dan bukan kucing. lala~

8 comments:

Unknown said...

weh aku penah gak bela kura-kura..
sayang extreme kot namun malangnya dia ilang sewaktu aku biarkan dia berjemur di cahaya matahari (kura2 perlu berjemur)
3hari gak aku bersedih.. haahha

Unknown said...

deep purple bleh?

Nur Atiqah said...

yani : haha.. berjemur.. ko nk bg
kulit dier tanned ker? haha

en jay : xmaw selagi xletak reben

sarah zulk said...

haha.. comel2 jer pet yg ko nak bela nih..

Mardiyatun Nabila said...

nak sumeeee...:P

Nur Atiqah said...

sara : comel kan?kan :P

m@rdiy!tun n@bil@ : amek ah ;)

Jαnnαhツ said...

kucing la comey. or are you having ailurophobia?

Nur Atiqah said...

erkk! maybe kut.. :D

Shareaholic!