Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 23, 2011

Layar Perak Saya


First and foremost dalam top ten movie aku. Tapi benda nieyh favourite masa aku tengok wayang tuh jer. Memang berbaloi lah RM10 aku. Masa ni tengok dengan crush lama, tyme tuh sonok ah, muda-mudi punye perangai (gediks tak hengat). Keluar dengan laki jambu, so, aku ingatkan dia nak ajak aku tengok cerita ala-ala romantika, baru nak spoil mood. Sekali dia bagi 28 WEEKS LATER da.. Memang bravo. Sangat-sangat puas hati dengan ini cerita. Sound effect TGV terbaekk ah time tuh. Tabik spring KLCC.




Tak rasa cukup lah bagi satu jer cerita yang aku puas hati. Meh aku tambah satu lagi. Dalam banyak-banyak cerita aku layan kat cinema, inilah satu-satunya cerita bila habis jer, oang semua tetibe bagi standing ovation tepuk tangan ramai-ramai without planned - tanda puas hati kut.. Aku pun puas. :)


Trailer dia macam mane eyh? Macam terabur kan? Itulah, kalau membe aku nak komen mesti semua pakat cakap pinin. Tapi, thrill ah tengok citer cenggini. Kasi kapla berpinar-pinar sikit. hehe~ (cakap lebih pulak aku). Yang penting, perasaan cuak itu. Ummphhh!




Cerita lama kan dedua nieyh. Legend ohh! Bagi impak maksima besar punya ah kat aku. Rasa berbaloi duit aku labur kat tiket tuh. Tak macam Janin atau Waris Jari Hantu atau Skrip 7707. Naya jer aku layan. Hoh.


***

Nak selit sikit aktiviti terbaru aku. Baru lepas layan Malay Village. Dim Sum die HEAVEN! hehe :)


Dim Sum nyum nyum! hehe

 
Gambar proper

Gambar mula terkengkang tak formal

Muka burok masing-masing terserlah bile candid

Macam-macam ada ;)

Cheers!



6 comments:

ammo said...

nk ikut mkn dim sum =(

aku da addict kot. kat gombak ade gak.slalu pau bpk aku suh pi mkn situ.kah3

Nur Atiqah said...

hehe! sedapnye! nyum2! aku paw ko ah kat gombak nanti boleh? heh

Anonymous said...

akak, cte quarantine tu tak best ! hahaaa

Nur Atiqah said...

best lah! masa akak first time tengok kat cinema. best! best! best! best! :P

Unknown said...

eeqa kedai dim sum ni kat mane ek? nk try r.apa dim sum yg best?hihi

Nur Atiqah said...

misz jue : kat Malay Village Johor. semua sedappp!!!! Nyum2!! hehehehe :)

Shareaholic!