Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 26, 2011

Hamboiy? Demand nampak?


Aku seorang perempuan yang sangat cerewet memilih makan untuk ditelan. 

Dalam kata lain, kire aku bukan jenis "Dia ni, tolak batu dengan kayu jer, semua telan". Ada member aku kata seronok keluar makan dengan aku sebab die boleh pelahap semua bendasing - bendasing yang aku ketepikan, tapi ade jugak orang tak suke sebab kire macam aku nieyh jenis membazir ah. Bukan membazir... JIMAT namanye.. hihi :P


Tak ramai yang tahu benda nieyh, even my besties, so aku nak share sikit ah kat sini. Mana tahu ade blogger laen nak belanje makan, at least dapat hint sikit-sikit. Haha! geli ah berangan nieyh.


Saya tak makan sayur berklorofil
Saya tak makan cheese
Saya tak makan tempoyak
Saya tak makan budu
Saya tak makan cencaluk
Saya tak makan mayonis
Saya tak minum nescafe
Saya tak minum kopi
Saya tak minum air buah pelik-pelik
Saya tak makan pearl dalam air cool blog
Saya tak minum susu
Saya tak makan kek
Saya tak makan pau
Saya tak makan roti berjem
Saya tak minum air jagung
Saya tak makan ubat pil
Saya tak minum air gas lutsinar (100plus, sprite and etc)
Saya tak minum coke lebih daripada suku cawan


Argh!! cukuplah tuh.. Tak dayo eden nak taip banyak2 lagi. Korang pun tak kose nak baca post banyak-banyak word merepek kan?kan? hee... 


So, lepas ni kalau sesiapa nak celebrate birthday aku, tolonglah jangan belanje kek lagi-lagi Secret Recipe, kesian terbuang begitu saje. :)


Instead, I am currently craving for them! Both of them.. Hwaaa!!!!


Oh Sushi sushi sushi sushi ku!

Oh DIM SUM!!!!!! Mengidam!




Cheers!

5 comments:

Unknown said...

banyakk nye tak makan........

wuhuhu...

T____T

Nur Atiqah said...

Tahu tak ape :P

B33HA B3n said...

suke sushi jugak!

Unknown said...

memang best lepak ngan ko pasni.heh

Nur Atiqah said...

beeha : yeah! gimme five!

en jay : ehem! zai.. behave..

Shareaholic!