Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, January 30, 2011

*Contest pic hitam putih paling cool

Yeah! Berusaha aku menyiapkan tag yang kedua... Huwaaaa!!!!! Penat jari tidak runcing ini menari di papan kekunci komputer ribaku petang ini. Gara-gara Miss Ellisa. Hoh!



Peraturan yang telah aku patuhi :

1. Sudah follow blog Si Gadis Bermata Coklat
2. Banner juga sudah settle
3. Entry sudah dibuat.

Credit to Miss Aryana :)



Kalaulah saya menang RM100 daripada Si Gadis Bermata Coklat ni, saya nak tunaikan "wishlist" saya belah kanan tuh. Dua bende jer > MP3 dengan leather jacket kaler merah. Huuu..... Pewwwitt! Pasti cukup dalam range RM100 punye.. hehe


4. Ups! Kena tag lima kawan? Wow! Banyaknye? Patutlah dah sampay beratus orang joined.. Hoho.. Mangsa terbaru aku :


p/s : jari melecur! Sebab menaip ker? HAHA

7 comments:

echasuzrin said...

gambar giler kuwl~ hahahaha

Nur Atiqah said...

ahaks! cool kan? :P

Unknown said...

boleh titik lagi..

Nur Atiqah said...

en jay : titik?

Moumo said...

bebe,
sory2
i just cm back frm lobey dovey hometown,
off fb n blog sekejap

Nur Atiqah said...

moumo : no hal ah :)

siti fatimah said...

salam.. hye :) terima kasih join contest !
good luck yaaaaa :)

Shareaholic!