Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, January 11, 2011

Berbaloi-baloi

Keletihan pulang dari Kampung Baru, Kuala Lumpur menyumbang kepada ketidakhadiran aku ke kelas Health, Safety & Environment semalam. Hoh! Alasan kan? Kuikui..

Busy betol weekend aku kali ni. Exhibiton Fair 11am-7pm berderet dua hari. Ngedate puwn setakat dua jam jer. Tak puas hati betol. Hoh! Nak belajar buat donut pun tak sempat. Takpelah, next time aku bikin kek chocolate special punye eyh as promised, en Jay? hee~

Deretan gambar-gambar yang tak censored :P

Penuh padat kereta dipenuhi gadis-gadis (tibe-tibe telinga aku enterprem plak. heh)

Sebesar alam banner ni. Hoh.

Para gadis bersedia menjalankan tugas :)

Posing dulu sebelum masuk pintu tuh.. Nampak tak aku paling tinggi tuh? hoho

Second day - Melalui terowong masa depan

Spastik menunggu tren sampai sebelum ke Jalan TAR (tak redi lagi Ellisa da snap pic. Choiy!)

Macam-macam ragam manusia aku jumpa masa ni. Memang ramai non-Bumi yang attend event ni. Tak tahu kenapa. Mungkin sebab The Star yang organized kuwt. Besides, diorang pun datang dengan parents kut. Semangat gile. Seap tunggu depan pintu yang takkan dibuka untuk visitors until 11am. Kenapa tak ramai bangsa aku bersikap macam itu yer? hurm?

Bukan tak ada langsung orang Melayu yang attend, ada je. Ada yang datang dengan geng satu kelas. Ada yang datang dengan parents. Ada jugak yang datang dengan satu family teros. Memang meriah. Ada mak bapak yang sangat-sangat pakar dengan kehidupan lepas sekolah ni. Ada jugak yang tak alert. Tak boleh tahan, ada yang ex-UTM lagi tuh. So, tak boleh nak temberang sangat lah. Maw kena tembak balek karang. Hihi.

Siap ade yang puji lagi, "Eh! awak patut masuk marketing lah". Haha. Kembang kempis hidung Ellisa. Boleh layan second expertise ni. Aiceh!

Satu pengalaman yang sangat-sangat menarik. Macam nak layan lagi. teehee! :) Berbaloi-baloi~

2 comments:

Syida Shu said...

ruginya tak pergi ! ):

Nur Atiqah said...

itulah! rugi taw! huhuhuhu ;)

Kan i da ajak! hehe

Shareaholic!