Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, March 13, 2011

Kembar?

Sorang emo sorang cool

Sorang bising sorang senyap

Sorang suka tinggi sorang gayat

Sorang suka dark chocolate sorang suka white chocolate

Sorang tak suke bersenam sorang memang jaguh sukan petang (pingpong / jog)

Sorang suka cartoon Rapunzel sorang suke cartoon Up

Sorang tak makan mee sorang penggemar mee

Sorang last minute sorang well planned


Hurm........ini kire KEMBAR ker?







Aku bersyukur aku ada kau. Sekurang-kurangnye beban aku kalau tak hilang, berkurang.

11 comments:

Unknown said...

kemba xseiras bleh? heh

Nur Atiqah said...

dengan syarat nangis same2 dengan gua tengok armageddon? ok? :P

cindir-rela said...

kamu ada kembar ke eeqa~?

Nur Atiqah said...

kembar tak seiras.... lain jantina plak tuh.. hehe

banana said...

asyik2 cite bout mamat nih..cecite tntang org lain lak..korg ni skandal agak2 la..hikhik

Nur Atiqah said...

ok. psni aku cter pasal banana ok? :P

banana said...

ko nk cter pasal apa pun aku x kisah, asal bukan pasal mamat ni dah..jemu doh..

Nur Atiqah said...

ko ni macam kenal2 jer kan mamat ni? dari belakang pun kenal. hebat!

neway, kalau jemu, sorrylah.. aku pk blog ni tmpat aku setel masal. tempat aku bebel. generally. so, kalu buhsan, tak menghiburkan hati ko, sorry lah.. xmampu tolong. hati orang lain2. masing2 punye rasa.

no offense here.

Anonymous said...

gedik! curang punye pompuan!

Nur Atiqah said...

Wow! Aggressive. heh

ANAK ABAH. said...

wow!! i loiikkeee!! :p

Shareaholic!