Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, March 26, 2011

Upin Ipin

Sebenarnye, honestly aku jenis tak boleh nak dekat dengan patung-patung besar yang bergerak nieyh (aku rasa ada term specific merujuk bende alah ni, tapi aku pun tak cukup kosa kata, jadi guna bahasa melayu panjang-mudah difahami dah lah yer? simple). Tak kesah lah secute Dr Mahathir ker, semacho Arnold Schwarzennegger ker, sesexy Marilyn Monroe ker, Semanis Obama ker entiti itu, aku tetap seram+gegel maw menghampiri mereka.


Tapi harini dengan selamba En.Syazli a.k.a boss kitorang jerit; "Eh! Sini-sini! Tangkap gambar dengan model-model booth UPU!" Hadoiy! Dahlah aku tyme tuh berkoordinat paling depan dan paling tengah booth. Memang raksasa comel berdua ni terus merapati aku r. NEVES seyh!!!!!


Tapi, dah dasar muka tak malu, posing suder :)

Kesian sorang kawan aku, Ellisa - Posing mautnya dihadang Si Tomey Upin.. ahaks!





P/S: Kepala mereka tersangatlah besar. Sampai tyme nak bergambar pun, berlaga pipi kepala. Toink toink!  :P

No comments:

Shareaholic!