Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 1, 2011

Keluarga luar biasa




Memang dah bersawang(s) challenge ni. Ikut sukahati aku jer nak update ker, nak off kijap ker, nak sambung ke kan? Blog aku, aku rasa sukahati aku lah kan? Heheh...


Sebenarnye banyak update aku perlu letak selit kat sini tapi.... koleksi gambar limited dan ada technical problems. So, better yet, hold dulu cerita-cerita hot itu. :P


Ok2, malas nak mengarut sebab korang pun malas nak baca kan? kan? hoho~ Berdasarkan tajuk saya diatas, TV show yang sangat-sangat aku ralit melayan adalah : No Ordinary Family.


Ayah : Kuat gile   Emak : Laju gile  Kakak : Psycho gile  Adek lelaki : Genius gile


Cerita sebuah keluarga yang berunsurkan ala-ala The Incredibles, ada superpower semua tuh menghadapi koflik yang macam-macam ada. Cerita ni aku follow since 1st episode kat TV3 tapi sekarang dah lost pulak. Almaklumlah, dok kat hostel. Nak layan TV pun takde nafsu urge.


P/S : Teringin nak berkawan dengan Doraemon. Banyak wishlist tak tertunai lagi ni.. huuuu :)

1 comment:

sweetcardigan said...

hye..jom join cntest ni..
http://sweetcardigan20.blogspot.com/2011/02/cardigan-free-utk-contest-pose-dengan.html

Shareaholic!