Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 8, 2011

Senarai agak panjang untuk perempuan tak ayu seperti aku


Oh! Tajuk senang. Dua benda yang paling penting aku sentiasa remind diri aku kalau nak kelua pergi mana-mana even nak pegi kedai seberang jalan.

  • Purse 
  • Baby E72

Kalau tak bawak terasa macam keluar jalan-jalan bogel naked jer. hoho. Rasa cam ade jer yang tak kena. heh. Iyelah semua benda penting menunjukkan aku warganegara Malaysia kat dalam tuh, buatnya kalau ade roadblock, tak ker pucat muka pak polis pertikai aku takde ic? hoh. NAYA.


Tapi, kalau nak kire keluar dari bilik hostel nak pegi jalan-jalan, aku pasti bawak 4 bende ni

  • Purse
  • Baby E72 dan Torchlight
  • Kunci bilik
  • Kunci kereta

Sikit jer kan? Tapi, kalau aku pegi perfect dating / meronggeng (maksudnya memang dari awal aku dah berseap dan rasa macam spend masa 1 hari suntuk mengedate / meronggeng je kejenye). Aku ade satu senarai panjang sikitlah. Mampu baca? hoh :P

  • Purse
  • Baby E72 & Torchlight
  • Kunci kereta
  • Sweater
  • Deodorant
  • Perfume
  • Pencuci muka
  • Hair moisturizer
  • Lotion
  • Barang makeup
  • Tissue
  • Diary
  • Pen
  • Gula-gula mint

Jangan terkezut. Barang-barang yang aku list down semua tuh muat dalam beg merah aku nieyh.


Agak-agak beg aku berat tak dengan kapasiti barang-barang aku tuh? Heh. Chill suder.. Aku lady GAGAH. haha. lol.

5 comments:

Atiqah Almy said...

kalo x muat lam beg merah tu..ko bawak lah beg roda..abes citer..hah

Nur Atiqah said...

cara gak tuh.. hoho

Faa Maryanne said...

eh, napa bawak torclight ? hihi. comel jee

ladymiss said...

torchlight?! haha nak buat ape u.. ;p

Nur Atiqah said...

Faa Eryna & Bazilah : hihi~ bukan torchlight betol. handphone torchlight dear~ heheheheh.... :P misunderstanding di ctu...

Shareaholic!