Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, November 10, 2010

Senyum Pagi :)

Bangun je pagi-pagi terus senyum simpul .. :)

Bukan sebab dapat mesej daripada tuttt............

Bukan sebab ada orang nak belanje Gen 2 kuning (Ups! TERdemand plak)..............

Bukan jugak sebab makanan tetibe terhidang depan mata......................

Tapi sebab ....



Perasan tak ada a little something merah-merah kat situ? hehehehe~ :)

Mari kiter ZOOOOM IN.........


Mak I chomel ker I yang manje? hehe~

pee ass: I yang paksa mak I post good luck card for Final since I was in boarding school :). So, again.. Mak I chomel ataw I yang manje ataw I yang kijam? HAHA!

14 comments:

Unknown said...

mr. & mrs hassan ada post utk wa skali x?

Anonymous said...

Mak kau chomel! tapi kau kijam!
muahahaha.. oi. ada ke fokus kat not merah tu. bertuah punya anakkkkk...

Nur Atiqah said...

zai: Heheh~ g r mesej dorang tanye sinrik.. :P

Aryana: HAHA! tapi aku MANJE jugak kan?kan?kan? hoho~ Bukan 1 not merah. Dah up! 2 not! wakakaka!

Zumie said...

sweet la eqa..gudluck yaaa muahzzz

Nur Atiqah said...

hehe~ mak i chomel kan?kan? :)

Thanks! :)

Atiqah Almy said...

len kali ko suh la mak ko wat origami len lak..bentuk luve ke, kapal terbang ke...ngeh2...

Anonymous said...

dah up 2 not tu paham2 ler banje aku sketttt... :p

Nur Atiqah said...

Atiqah Almy: ape kata ko plak buatkan utk aku? bentuk love dgn note rm50. huhu~

Aryana: heheh~ sayang r nak bukak baju tuh.. muahaha! :)

Moumo said...

jeles gilak..
mak i xpnh bg pape unless i mntk
tu pn bg duet suh beli sndri
uwaaaaa :(

Nur Atiqah said...

Moumo: jealous kan2 bebeh?? hehehehehehehe

Cute kan mak i? hehehe :)

wiwie sazali said...

wei..gud luck for final.. nk poyo jap sbb aku br je abeh final..hehe.. ok, before ko lempang aku baek aku lari =p

Nur Atiqah said...

Aik? Aku tidaklah sekijam itu wahai wiwie maw melempang2.. ngeh ngeh... thanks! jealous weyh ko da abes.. HOHO

Wan Gerrard said...

hehehe so good luck for ur exam ^_^v

Nur Atiqah said...

Thanks wan gerrard! :)

Shareaholic!