Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, November 14, 2010

Perlu ke?


Aku rasa semua orang nak letak entry emo harini, Muahahaha (gelak jahat!). So, aku nak join.

Malam tadi aku dengan empat dara pingitan lepak maple pukul 12.30 sampay pukul 4.00 pagi. Biasalah.. dengan pengaruh asing asap shisha dan rokok yang YUCKS baunye itu, kami pun melong-melong borak-borak pasal isu semasa. Bukan pasal AC Mizal, bukan pasal Dr Fazley, bukan pasal Nabil & Irma, bukan jugak pasal minah Saga. :D

Borak punye borak terkeluar cerita pasal status EMOan. Aku just wondering, perlu ker kite express feeling-jiwang-karat-lebih kat YM dengan FB status? Okeh! fine. Aku paham ade jenis orang macam tuh.. Tapi YM kuwt.. FB kuwt.. Benda public. Semua orang boleh taw. Kalau blog, atleast bila kita bukak blog orang tuh, baru kita taw alkisah-alkisah emo-emoan pihak beliau kan?

Ni tak.. Asal aku bukak YM jer.. pop up lah status macam-macam. bak kata cik sarah, macamlah die sorang jer ade. Orang lain pun adelah.

miss you ____ (isi tempat kosong) veeeery much

sayang _____ (is tempat kosong sendiri) sangat3x


I love him .. muaah!

love you very much _______ (nak kena ulang ker? isi sendiri)


and etc.


Okeh, aku taw.. memang kadang-kadang orang kemaruk bercinta. bukan takat ANGAU jer.. ni dah mabuk habes. Sehari tak pandang muka via live broadcasting tak bole. Wajib tengok! Kalau tak tengok BERDOSA. Omaigosh. Tapi kan.. berpada-padalah.. takkan nak bagitahu semua orang ko tengah beromantika bercengkerama dengan si dia. Orang laen tak nak tahulah. Banyak benda lain boleh pikir.

Aku mengaku aku pun penah jugak buat status cam har kat YM ala-ala macam tuh. Tapi bile aku pikir-pikir balek. What's the point. Ko nak bagitahu semua orang kat frenlist YM ko tuh ko tengah HOT-HOT bercinta? Tak payah susah-susah. Takde orang kesah. So, aku stop buat bende BODOH macam tuh. Harap-harap aku istiqamah lah yer. So sekarang kalau ade makhluk-makhluk terasa di hanjeng ups terkasar diperli oleh aku, sila renung-renungkan ayat aku balek yer. Mana taw ada yang betul ada yang palat.

Okeh! Tutup cerita YM. Ni kita bukak pasal Facebook. Aigoo! amma! appa! Help me... kalau aku bukak Home tuh, rasa macam pakay bulu mata palsu Rozita-rampas-Shahir-aku - berbulu jer mata aku tengok status -komentar2 tuh. hurm.. meh aku bagi 1 contoh :


 Image removed :) For everyone's good sake



Ehem! public okeh. Kalau awak nak bercintun gunelah sms ker, calling-calling ker, webcam ker, ym ker, skype ker,even kalau nak guna facebook pun, thru message pun boleh kan? Hurm.. Tak tahulah...

Aku harap aku takkan jadi macam ni. Manalah kita taw kan? Future. Berdegar-degar tegor orang laen, sendiri buat palat, Ape cerite? Chaiss! Maw makan selipa ka?

Sendiri maw ingatlah..

Cheers! :)

15 comments:

Nur Izzaty Rosli said...

Yup..agree with you~...klu kat blog ni bleh cite panjang lebor skit~..^^
eeee...
gelilah~kat makhluk yang wat camtuer..

Nur Atiqah said...

Yup! buatlah blog akaun bersama. Lagi puasa hati kan?kan? :)

ammo said...

aimishew???aimishew?? ape jadah bangsat nye bahase niiiih???arrrghh aku baru bgn tido ptg aku nih tros segar. hadoi laa..

neway. org yg tulis2 status2 gtu is attention seeker. ade lagi satu spesis yg tulis emo2 tp bersinis2. masalahnye slalunye, ble org komen tanye nape, ngade2 plak jawab "adelaaa", or "ko tak pelu tawu"

wadefak.da bgtau kat satu dunia hang emo2 pastu gedik2 la bajet die tgh melalui phase yg susah payah. mcm die sorang tgh susah. chiest. everyone have their personal issues so i just have one thing to say.

WHO CARES?

Nur Atiqah said...

Muahahaha! yeah! give me five ammo! bahasa jiwa bangsa kut.

WHO CARES? heart for it! haha!

echasuzrin said...

ok2, aku phm, aku xletak miss u luv u lg da pasni.... hahahaha..... kupasan yg menarik setelah berhari2 diperkatakan secara lisan! hehehehe

Nur Atiqah said...

Boleh letak. Tapi tunggu aku delete ko daripada friendlist aku lah. Heh~ kupasan lebih menarik apabila anda berada di tempat kejadian malam tadi. heh.

echasuzrin said...

hahaha.... aku nak muah muah ngn sape lak pulak kan..... hehe....
sorry la beb, mate xmengizinkan la mlm td.. lgpon mood kurg baek! hehehe...

Nur Atiqah said...

Eceh! mengada. Wek!

Unknown said...

wa doakan sapaya ko xbegitu.. heh

Nur Atiqah said...

Terima Kaseh SAHABAT :)

Sayang ko!

sue-mai.al-musadda said...

Setuju sangat dengan ammo. Facebook tempat public. Tak perlu la nak bermanja-manja bagi seluruh makhluk alam ni tau yang kita ni bermanja sakan macam mana pun. Nak manja-manja, message sudahlah.

Wan Gerrard said...

hahaha kelakar2, perasan gak ramai yang cmni..biar je la, tak payah layan sangat..

muah!!! =P

kIcAp... said...

tika = i luve yu~~~hahahaa..

satu duni nk taw ko ader bf, baik letak je kat goggle tab = _____bf..

enter tros kuar gmbar balak ang..bajet artis!!

Moumo said...

nsb bek i tade kwn2 cmne
hahah
n i pn mmg xpnh rse nk bwt la
segan kot

Nur Atiqah said...

sue-mai.al-musadda : Betol... Nobody cares.. heheh

Wan Gerrard : Tak pasal2 u muah2 i kat cni. Cheh.. haha! meh i reply. dush2 . lol

sara: HAHA! cube ko try test buat application macam tuh. cam semat jer.. hehe

moumo: hah? u xder? u xpasan kuwt... hehe :P (saje nak busuk ati)

Shareaholic!