Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, November 27, 2010

Jenuh mencarik....huuu... akhirnya jumpa jugak! :)

Kerana Baby ku yang ala-ala limited edition dan tidak menjadi tarikan orang ramai ( iya! saya suke bile barang-barang saya orang laen tak minat. keh keh ), jadi casing ala-ala stylo mylo macam Blackberry dengan Iphone poojaan ramai orang tuh takde keluaran untuk my little E72.


Jenuh mencarik dari satu kedai ke satu kedai. Tukar daripada casing yang sangat-sangat basic ala-ala kondom silicon putih tuh, up sikit tukar casing satan bertanduk dua ( kunun-kunun untuk self-protection ah. pfft. ). Then sekarang baru jumpe idaman hati nombor dua - Pink Gedik Edition. :)


Nak tengok? Meh saya jamu mata anda sikit meh. heheh.. ( mode Rapunzel - ala-ala gadis sikit.. ngeh ngeh )

Pandangan hadapan. Jam sebagai warna tambahan hiasan okeh. Baru beli jugak. Jam kapel dengan roomate.. HAHA.

Pandangan belakang. Semat kan? Semat kan? Ngeh ngeh.Semat sebab bende nieyh murah kut. Takat RM13 jer.. Berbaloi-baloi~

Pasan tak ayat saya kat atas tadi? Idaman hati nombor dua? Kenapa nombor dua eyh? Sebab... Pilihan hati nombor satu saya tak jumpa yang betol-betol lekat kat hati nieyh. Sume design ala-ala sipi-sipi jer. Tak nak lah bazir duit kan? huhu~


Nanti saya dah bosan layan si gedik ni saya teruskan usaha mencari idaman hati nombor satu saya eyh?


Taraaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Bling-bling bedazzle-bedazzle pojaan hatiku selamanya.. :)

Sesape ada jumpe untuk stok E72 yang ala-ala menarik. Tak maw serabut sangat. Tak maw pale sangat. Nampak ala-ala berpatutan gitu harganya, let me know ya??? Cheers!

7 comments:

Atiqah Almy said...

well...pink??asal x purple..bukan ko gile purple ke...tang idaman no 1 tu..like2

Wan Gerrard said...

wah cantik2, sedondon dengan karpet tu gak =P

Nur Atiqah said...

gyna : hoho~ biler lagi maw gedik2 kan? hehe

wan gerrard : lol. kapet color oren maaa.. huhuhu

Wan Gerrard said...

oren ea, mcm pink gak je..xpe2..teruskan mencari bling-bling kamu

Anonymous said...

santeknyeee ;)

Anonymous said...

santeknyeee ;)

Nur Atiqah said...

wan gerrard: taknak bagi ker? mls plak nak carik.haha

aida: santek kan?kan?kan? hehe

Shareaholic!