Hey! I see you!

The Landlord

My photo
Lewat remaja. Engineer. Ghimau.

Follow me?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 9, 2010

Obsession

Tetibe terasa tak update. Tetibe baru tahu kehadiran  lagu ni. Tetibe asek maen-maen jer lagu ni kat bilik sampai roomate sumbat-sumbat telinga dengan kapas gergasi tensi dengan lagu yang berulang-ulang. Tetibe terobses. Tetibe nak share. Tetibe nak share lyrics kat sini. =)

L.O.L
PUSPA by ST12 (ape kaitan tajuk lagu tu dgn lyrics nyer eyh?) 

Nak usha video, klik DI SINI yer. malas maw upload. teehee~
Kau gadisku yang cantik.
Coba lihat aku disini.
Di sini ada aku yang sayang padamu.
Kau gadisku yang manis.
Coba dekat aku disini.
Di sini ada aku yang cinta padamu.

# :
Walau ku tahu bahwa dirimu.
Sudah ada yang punya.
Namun aku tunggu sampai kau mau.

Reff :
 
Woo woo jangan jangan kau menolak cintaku.
Jangan jangan kau ragukan hatiku.
Ku kan selalu setia menunggu.
Untuk jadi pacarmu.

Woo woo jangan jangan kau tak terima cintaku.
Jangan jangan kau hiraukan pacarmu.
Putuskanlah saja pacarmu.
Lalu bilang i love u padaku…

Repeat #
Repeat Reff » 2x

(Suke lirik dier. cara r.. hee)
x.o.x.o

No comments:

Shareaholic!